Islamic Clock

Tuesday, August 9, 2011

Jalan-jalan Cari kedai bahan kek dan biskut

8hb Ogos 2011, aku ambik sick leave..sebab perut ku tok pande berolah di awal pagi. Dari marek petang sakit ya datang,sampe aku terpaksa cancel minum bersama kawanku di bulatan cafe selepas terawah. Balit dari ambik sick leave form di columbia asia, me & my wife plan nak cari kedai bahan kek untuk buat tempahan kek dan biskut dari customer.

So mek orang cuba singgah di 'Ming Bakery Mart' lokasi @ Piasau, berhampiran dengan kedai kent atau restoran Suki.


Kedai tok lagi baru, bahan-bahan kek pun boleh tahan tapi agak mahal. Dah beli barang sikit-sikit, mek orang singgah gik sebuah kedai bahan kek, ku asa torang kenal kedai tok... 
'KST Bakery Ingredients'


Lokasi @ Piasau,berhadapan dengan bangunan sebelah Ming Bakery Mart.
ringkasan sikit.....

" KST Bakery Ingredients adalah anak syarikat "KST Bakery",di mana KST bakery yang asalnya terletak di jalan Beautiful Jade center, belakang dengan mega hotel. Kedai yang sering dikunjungi oleh orang ramai terutama sekali waktu hampir perayaan, orang ramai sibuk beli bahan-bahan kek untuk persiapan di hari perayaan nanti"

so mek org pun cuba lihat-lihat bahan apa yang berkenan. sekda lah rami gilak orang datang sia,mungkin waktu tok awal gilak untuk beli bahan kek kali..mmm. . Balit dari sia,mek orang terus singgah gi bazar ramadan di indoor stadium.

What Happen last weekend :~
Jamuan berbuka puasa dan solat teraweh bersama ahli keluarga dan saudara-mara di rumah ku, permyjaya desa pujut 2 pada 6hb Ogos 2011.


2 comments:

  1. Permulaan yang 'the best'!!! Baruk aku tauk duhal ada kedai jual bahan molah kek di Miri tek..yesehhhh

    ReplyDelete
  2. cina pun bjual kdai kek,org melayu xda... maok swuh jakim cek barangan di jual cdak nya sama ada halal atau sik...

    ReplyDelete